6. Az első trimeszter (videó)

1_trimeszter_1.png

 

Az első trimeszter élményeiről nem írni, hanem mesélni fogok. Készítettem egy videót a tapasztalataimról, hoztam néhány ultrahangfotót és azt is elárulom, hogy kisfiút vagy kislányt várunk.

 

Ígértem , hogy készítek egy videót a hasamról is, de mivel az nagyon béna lett, ezért csak egy képet osztok meg. Most, a 15. héten, közel 3,5 hónapos terhesen ekkora a hasam. Az igazat megvallva nem tudom, hogy a képen látható pocak mennyiben köszönhető a nagyjából 7 cm-es gyereknek, és mennyiben a terhességet végigkísérő lelassult anyagcserémnek. Szerintem már az ötödik héten is ekkora volt. Szóval elég nagy a valószínűsége, hogy alább a tegnapi vacsorámat csodálhatjátok meg.

Elnézést a nagyon amatőr fotó miatt, tudom, már csak a ruhaszárító hiányzik a háttérből.. (A nadrágomon csak vízcseppek vannak, nem koszos).

pocak1.jpg

Egyébként ez a tünet az egyik legbosszantóbb. Szerencsére soha nem kellett a szorulás kellemetlen hatásaival megismerkednem, így igazán kiakadtam, amikor napokig semmi nem mozdult meg bennem. Aztán meg örülhettem egy bogyókának 2 nap után. Végül teljesen véletlenül rájöttem, ha esténként eszem néhány narancsot, akkor nagyon sokat javul a helyzet.

A következő videó a második trimeszter élményeiről készül majd, és pár hét múlva teszem közzé.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hetibaba.blog.hu/api/trackback/id/tr8613559855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hmfc 2018.01.09. 21:45:05

Szia! Szuper kis update, köszi:) Én is a savanyút kívántam terhesen, hetente egy tonna citromot facsartam...és most Caio is harapva eszi a citromot!:)
Én a krémet és a konzerv szagot nem bírtam elviselni így az összes Dove meg Nivea krémet/szappant/sampont/balzsamot le kellett cserélnem citrus szagúakra...Ja, és minden egyes fogmosás a vécé fölött talált olyan érzékeny volt a nyelvem...Gratula egyébként és nyugis hétköznapokat kívánok!:) C.

gabuschka 2018.01.13. 09:38:15

@Hmfc: most jutott eszembe, hogy kivételesen grapefruit illatu testapolot vettem. :-D eddig soha nem fordult elö. Nálam a hideg szénsavas víz a sláger, bár gondolom azért is, mert kólát már nem iszom és hiányzik.

Heti Baba

A Frankfurti mesék blog "kistestvére", mikroblog a lombikos tapasztalatainkról. Előzmények, fogantatás, terhesség és szülés.

Friss topikok

süti beállítások módosítása